Részletek
A játék során minden játékos választ egy nagy átlátszó térképet, melyen szerepel a küldetése, vagyis éppen milyen állat nyomába ered a dzsungelben. A térképeket mindenki tovább adja egy másik játékosnak, aki tetszőleges helyre felrajzol rá 3 tájékozódási pontot: 2 tavat kékkel és 1 sziklát feketével. A játék során az így megjelölt tereptárgyak alapján kell tájékozódnia a játékosnak és nyomokat keresnie a folyamatosan bővülő dzsungelrengetegben. A játékos akkor talál nyomot, ha a pályán, azaz a közösen épített dzsungelben kialakul a tólapkák és sziklalapkák épp olyan kombinációja, mint ahogy az a játékos térképén fel van tüntetve. Viszont a térképet nem lehet átfordítani a másik oldalára, csak forgatni. Ha sikerült nyomot találni, vagyis megfelelő a tereplapkák elhelyezése, akkor a játékos lerakhatja oda az egyik nyomkorongját - ahol már van ilyen korong, oda a többi játékos már nem rakhat ilyet. Ezután a játékos megnézheti, hogy a térképével fedett lapkákon milyen állatok vannak, a megfelelőket pedig piros tollal kipipálhatja a térképe alján. A játék addig tart, amíg az egyik játékos meg nem találta a harmadik nyomát. Döntetlen esetén pedig az, aki több egyéb állatot látott a nyomkeresés során, vagyis több állat van pirossal kipipálva a térképén. A játék úgy is véget érhet, hogy elfogy az utolsó terepkártya. Ilyenkor az a játékos nyer, aki a legtöbb nyomot szerezte. Egyenlőség esetén itt is az a győztes, akinek több kipipált állata lesz a térképén. Izgalmas, gondolkodtató társasjáték, mellyel fejleszthető a gyerekek térlátása, megfigyelőkészsége és logikája is. Emellett remek időtöltést nyújthat a családnak.