Általános Szerződési Feltételek

KVIKKI ÁSZF

Hatályos 2023. június 8. napjától

  • Preambulum
  1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza Németh-Bökönyi Tünde Ágnes egyéni vállalkozó (székhely: 2051 Biatorbágy, Nimród utca 15/B/1.; adószám: 59557896-2-33; nyilvántartási szám: 57603850), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) a https://kvikki.hu/ domainről elérhető weboldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül elérhető szolgáltatás igénybevételének a Honlap szolgáltatásait igénybe vevő vásárló, továbbá az 5.4 pontban foglaltak szerint fogyasztónak minősülő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit. Jelen ÁSZF érvényes valamennyi, a Szolgáltató által, a Honlapon elérhető információk alapján árusított termékre.
  2. A Honlapon keresztül, a Vásárló és a Szolgáltató között létrejött szerződés nem minősül írásbelinek, azt a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Honlapot üzemeltető Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. Szerződést kizárólag magyar nyelven lehet kötni. A szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között jön létre. A Honlap használatával a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

 

  • A Szolgáltató adatai, ügyfélszolgálati elérhetőségei, a Honlap tárhely-szolgáltatója

 

A Szolgáltató adatai

Neve: Németh-Bökönyi Tünde Ágnes egyéni vállalkozó

Székhely: 2051 Biatorbágy, Nimród utca 15/B/1.

Honlapja: https://kvikki.hu/

Vállalkozói nyilvántartási száma: 57603850

Adószáma: 59557896-2-33

Képviseli: Németh-Bökönyi Tünde Ágnes

 

Ügyfélszolgálati elérhetőségek

Telefonszáma: +36 20 409 6183

E-mail címe: info@kvikki.hu   

 

A tárhely-szolgáltató neve és elérhetőségei:

Cégnév: Webrakéta Kft.

Székhely: 1111 Budapest, Lágymányosi út 12. fszt. 2.

E-mail: info@webraketa.hu

Weboldal: https://webraketa.hu/

Adatkezelési tájékoztatója: https://webraketa.hu/adatvedelmi-tajekoztato.pdf

 

  • A Honlapon folytatott tevékenység
  1. A Honlap célja, hogy elősegítse a Szolgáltató számára termék adásvételi szerződések megkötését, melyben a Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló által, a Honlapon található információk alapján, a Vásárló regisztrációját követően, vagy regisztráció nélkül, a Honlapon található megrendelési űrlap kitöltésével megrendelt, a jelen ÁSZF 6.2 pontjában részletezett terméket (a továbbiakban: Termék) a Vásárló részére a 9. pontban rögzítettek szerint eljuttatja, Vásárló pedig vállalja a Termék árának megfizetését (a továbbiakban: Szolgáltatás).

 

A szerződés létrejötte, a vásárlás folyamata

  1. A megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, a Szolgáltató által meghatározott áráról a Vásárló a Termék nevére vagy a Terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.
  2. A Vásárló a Termék ára alatti „Kosárba teszem” feliratra kattintva tudja a Terméket virtuális kosarába helyezni. Amikor a Terméket kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a Termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Választhat, hogy tovább nézelődik („Tovább vásárolok”) a Honlapon vagy befejezi a nézelődést és elkezdi a megrendelés folyamatát a képernyő jobb felső sarkán található kosár ikonra kattintva. Ha az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát. A kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból, továbbá van lehetősége a kedvezményre jogosító kupon kódjának betáplálására is. Ha mindent rendben talált, akkor a „Tovább a fizetéshez” feliratra kattintva elkezdheti a megrendelést és bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával.
  3. A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció. Ha a Vásárló bejelentkezett a fiókjába vagy megadott minden szükséges személyes adatot, a „Tovább” feliratra kattintva a szállítási módot, illetve a legördülő menükből a szállítási adatokat kell megadnia. A szállítási adatok megadását követően a kívánt fizetési módot és szállítási módot kell kiválasztania rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kattintani. Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelésének adatait a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti. A „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését és küldheti el a Szolgáltató részére.
  4. A Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja, még az összegző felületen is lehetősége van erre. Terméket törölhet a kosárból, megváltoztathatja a személyes adatait, a Termék mennyiségét is növelheti, illetve csökkentheti “Mennyiség” felirat alatt a darabszám beállításával.
  5. Amennyiben a Vásárló az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette és a "Megrendelem" gombra rákattintott, akkor megrendelést ad le, mely a Vásárló részéről ajánlatnak minősül. Ez az ajánlat azonban még nem jelenti azt, hogy a Szolgáltató a Vásárló ajánlatát elfogadta.
  6. Ha a Vásárló Terméket helyezett a kosarába, azonban anélkül hagyja el a Honlapot, hogy a kosárban lévő Termékekre vonatkozóan megrendelést adott volna le, a Szolgáltató a kosár tartalmáról e-mailben emlékeztetőt küld a regisztrált és a honlapjára bejelentkezett Vásárló részére. A Szolgáltató által a Vásárló részére elküldött e-mail vásárlási kötelezettséget nem keletkeztet a Vásárló oldalán, kizárólag tájékoztató célt szolgál. A Szolgáltató által küldött e-mail reklámot nem tartalmaz.
  7. Amennyiben a Honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a Termékeknél vagy a feltüntetett áraknál, a Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja. Ilyen esetben a hibáról történő tudomásszerzést követően, illetve annak javítása után haladéktalanul tájékoztatja a Szolgáltató a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

  • Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, a szerződés létrejötte
  1. Miután a Vásárló elküldte megrendelését, az ajánlat megérkezését követő 12 órán belül e-mailben a Szolgáltató visszaigazolja a Vásárlónak a megkapott megrendelést, tehát az adásvételi szerződés létrejött. Ezen emailben a Szolgáltató szállító partnere, a Vásárló választása szerinti szállítási mód alapján a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. / székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2/, vagy a FOXPOST Zártkörűen Működő Részvénytársaság /3300 Eger, Pacsirta utca 35/A/; a továbbiakban együttesen: Szállító) 1-3 munkanapon belül tájékoztatja a Vásárlót a kiszállítás várható időpontjáról.
  2. A visszaigazoló email a megrendelésének részleteit is tartalmazza (tértivevény). Ez a tértivevény nem jelenti a Vásárló megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy megrendelése beérkezett a Szolgáltatóhoz. Megrendelésének a Szolgáltatóhoz történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.
  3. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (azaz legkésőbb 48 órán belül) nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha a Vásárló a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát vesz észre, azt a visszaigazoló e-mail beérkezését követő 2 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé az info@kvikki.hu e-mail címre, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a Vásárló által nem kifogásoltak.
  4.  A megrendelés elektronikus úton megkötött, a Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés – amennyiben a Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

  • A megvásárolható Termékek
  1. A Szolgáltató által kínált Termékek kizárólag online rendelhetők meg. A Honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a Termék nevét, leírását, róla fotót jelenít meg. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a Termékekről a lehető legjobb, legpontosabb fotót, ill. leírást jelentessen meg a Honlapon. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlapon megjelenő kép és a Termék valóságos megjelenése miatti esetleges különbözőség miatt.
  2. A Vásárló által választható Termékek, vagy Termékcsoportok a következők:
  • pelenkák (eldobható pelenkák, textilpelenkák)
  • tápszerek
  • babaápolási termékek (fürdetők, krémek, hintőporok, nedves törlőkendők, popsikrémek, hajáplási termékek, fogápolási termékek, körömápolási termékek, orrszívók, pelekatárolók)
  • mellszívók
  • bébiétel melegítők
  • sterilizálók
  • cumisüvegek, cumik, rágókák
  • bababiztonsági eszközök (babamérlegek, légzésfigyelők, bébiőrök, éjjeli fények, elektromos lázmérők, elektromos szúnyogriasztók, párásítók, inhalátorok, magzati szívhang figyelők)
  • pihenőszékek, hinták, utazóágyak
  • játékok babáknak (csörgők, zenélő körforgók, babakocsira akasztható játékok, fürdőjátékok, játszószőnyegek, plüssök, szundikendők, első könyvek, játékok babáknak)
  • LEGO
  • társasjáték
  • játékok nagyobbaknak (játék babák, játék autók, építőjátékok, kirakók, , játék hangszerek, triciklik, interaktív játékok)
  • tisztítószerek
  • háztartási kisgépek

Ha a Honlapon bemutatott Termék nincs raktáron, az csak előrendelésre vásárolható meg, ez azonban nem minősül a Termék megrendelésének.

 

  • Szavatosság, garancia

 

1. Kellékszavatosság

  • Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a Termékhibákért, amelyek a Termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
  • A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  • A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
  • Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a Terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a Termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
  • Ha a Vásárló a szavatossági igényét a Terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a Termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

2. Termékszavatosság

  • A Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.
  • Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a Vásárló között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
  • Egy Termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét a fogyasztó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  • A Vásárló a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a Termék előállítója és forgalmazója is.
  • A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  • a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    • A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

3. A szavatosság érvényesítése

  • A Termékekre vonatkozó szavatossági igényét a Vásárló személyesen a Szolgáltató e-mail címén vagy telefonon jelezheti.
  • A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős. A szavatosság érvényesítéséhez a Vásárló köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát.
  •  Igény esetén a Vásárló kellékszavatossági igénye alapján a Vásárló választása szerint
    1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet; vagy
    2. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
  •  A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
  • A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
  • Ha a kiszállított Termék láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal. Ha nem él a reklamáció lehetőségével, az nem jár törvényes jogaira nézve következményekkel. Valamennyi, a megvásárolt Termék szavatossági ideje alatt fellépő meghibásodására a Vásárlónak járó törvényes jogok fennállnak.

 

  • Árak, fizetési módok
  1. Honlapon az árlistán szereplő irányárak magyar forintban értendők és tartalmazzák a törvényben rögzített ÁFA-t, ehhez számítandó még a szállítási költség, melyet azonban a Termék ára nem tartalmaz. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.
  2. A megrendelt Termék(ek) kifizetése a Vásárló részéről – a Vásárló választása szerint – a OTP Simple rendszerén keresztüli bankkártyás tranzakcióval, banki átutalással, vagy a megrendelt Termék(ek) kézbesítésekor utánvéttel (készpénz vagy bankkártya), személyes átvétel esetén pedig készpénzben történik.
  3. A Vásárló a bankkártyás fizetéssel történő megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató, mint adatkezelő által a www.kvikki.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. A Szolgáltató által továbbított adatok köre (a bankkártyás fizetéshez elengedhetetlen adatok) az alábbi: név, email cím, bankkártya adatok, cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

  • Szállítás
  1. A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történhet. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során a Szállító tájékoztatja a Vásárlót írásban (e-mail üzenetben). Amennyiben az ott megadott szállítási idő nem tartható be, e-mailben fogja a Szállító a Vásárlót erről tájékoztatni.
  2. A Vásárló személyesen is átveheti a megrendelt Terméke(ke)t a következő címen: 2051 Biatorbágy, Nimród u. 15/B/1. Ez kizárólag átvételi pont a webáruházban leadott rendelésekre, a Szolgáltató fizikai boltot nem üzemeltet. Amennyiben a Termék árát az átvételkor kívánja a Vásárló megfizetni, azt személyes átvétel esetén csak készpénzzel tudja megtenni. A számlát elektronikus úton, a Vásárló által a megrendelésnél megadott e-mail címre küldi a Szolgáltató.
  3. A Honlapon keresztül megrendelt Termékek szállítási költsége:
  • FoxPost automata esetén:               1.390,- Ft

            100.000,- Ft összérték felett ingyenes

  • GLS házhoz szállítás esetén:          1.990,- Ft

           150.000,- Ft összérték felett ingyenes

  • MPL házhoz szállítás esetén:         
    • 5000,- Ft összérték alatt                       2990,- Ft
    • 5001-50.000,- Ft összérték esetén       3490,- Ft
    • 50.001-500.000,- Ft összérték esetén  3990,- Ft
  • Utánvétes fizetés esetén:          30.000 Ft-ig + 650,- Ft utánvét díj

                                                              30.001 Ft-tól +750.- Ft utánvét díj

                                                              500.000 Ft felett 1% utánvét díj

  • Személyes átvétel esetén:          ingyenes
  • A 20 kg súlyt meghaladó megrendelés esetén a Szolgáltató 2 (Kettő), vagy több csomagban adja fel, illetve készíti elő személyes átvételre a Terméke(ke)t.
  • A megrendelt Terméknek a Vásárló által megadott címre történő szállítása esetén a szállítás kizárólag a Szállító tájékoztatása alapján meghatározott paraméterekkel történik.
  •  A Terméknek a futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy a Szolgáltatónak/Szállítónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a Termék).
  •  Ha a Vásárló az átvétel során sérülést tapasztal a Terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről a futártól/Szállítótól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés a Termék átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét a Szolgáltató/Szállító díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató/Szállító felelősséget nem vállal.
  • A Termék(ek) Vásárlóhoz való leszállításának Szolgáltató által vállalt végső teljesítési határideje a megrendeléstől számított 10 (tíz) munkanap.
  • Abban az esetben, ha a vásárló nem veszi át a csomagot (és nem is jelezte elállási szándékát) akkor a vevő szerződésszegést követ el. A csomag átvételének megtagadása, vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak.

  • Tulajdonjog fenntartás

A vételár teljes kifizetésig a Termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a Termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senki mást nem lehet kötelezni.

 

  • Kapcsolatfelvétel

A Vásárló a Termék(ek)el, a Honlap működésével kapcsolatos, esetleges kérdéseivel, szállítással kapcsolatos kérdésekkel/reklamációjával az info@kvikki.hu e-mail címen keresheti a Szolgáltatót.

 

  • Jogérvényesítési lehetőségek

 

1. Panaszügyintézés

  • A Vásárló a Termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt ügyfélszolgálati elérhetőségeken terjesztheti elő.
  • A Szolgáltató az előterjesztett panaszt, amely a Termék szállításával, vagy egyéb, a Szállító felelősségi kérdésével kapcsolatos, haladéktalanul továbbítja azt a Szállító felé.
  • A Szolgáltató a Szolgáltatással kapcsolatosan előterjesztett panaszt, haladéktalanul orvosolja. Ha a panasz azonnali orvoslására a Szolgáltató részéről nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel.
  • Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
  • A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
  • A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

 

2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

  • Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály (1088 Budapest, József krt. 6.)

Telefonszám: +36 1 459 4843, E-mail: fogyved@pest.gov.hu

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Pest Megyei Békéltető Testület (1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em. 2.)

Telefonszám: +36 1 792 7881, E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  • Adatvédelem

A Szolgáltató Adatvédelmi tájékoztatója a https://kvikki.hu/adatvedelmi-tajekoztato/ linken érhető el.

 

  • Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
  1. A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, a Vásárlók előzetes értesítése nélkül is, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.
  2. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Honlapot más domain alá helyezze át.
  3. Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023. június 8.
  4. Jelen ÁSZF elérhető a https://kvikki.hu/aszf/ oldalon.

 

  • Szerzői jogok
  1. A https://kvikki.hu illetve a https://kvikki.com domainek szerzői jogi védelmet élveznek, felhasználásuk a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
  2. A Honlap szerzői jogi műnek minősül, tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A Honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
  3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain nevére, az azzal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.
  4. A Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása hiányában tilos a Honlap tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése, a vásárlói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése, bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.