1. A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történhet. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során a Szállító tájékoztatja a Vásárlót írásban (e-mail üzenetben). Amennyiben az ott megadott szállítási idő nem tartható be, e-mailben fogja a Szállító a Vásárlót erről tájékoztatni.
  2. A Vásárló személyesen is átveheti a megrendelt Terméke(ke)t a következő címen: 2051 Biatorbágy, Nimród u. 15/B/1. Ez kizárólag átvételi pont a webáruházban leadott rendelésekre, a Szolgáltató fizikai boltot nem üzemeltet. Amennyiben a Termék árát az átvételkor kívánja a Vásárló megfizetni, azt személyes átvétel esetén csak készpénzzel tudja megtenni. A számlát elektronikus úton, a Vásárló által a megrendelésnél megadott e-mail címre küldi a Szolgáltató.
  3. A Honlapon keresztül megrendelt Termékek szállítási költsége:
  • FoxPost automata esetén:               1.390,- Ft

100.000,- Ft összérték felett ingyenes

  • GLS házhoz szállítás esetén:          1.990,- Ft

150.000,- Ft összérték felett ingyenes

  • MPL házhoz szállítás esetén:         
    • 5000,- Ft összérték alatt                       2990,- Ft
    • 5001-50.000,- Ft összérték esetén       3490,- Ft
    • 50.001-500.000,- Ft összérték esetén  3990,- Ft
  • Utánvétes fizetés esetén:          30.000 Ft-ig + 650,- Ft utánvét dí

                                                             30.001 Ft-tól +750.- Ft utánvét díj

                                                             500.000 Ft felett 1% utánvét díj

  • Személyes átvétel esetén:          ingyenes
  • A 20 kg súlyt meghaladó megrendelés esetén a Szolgáltató 2 (Kettő), vagy több csomagban adja fel, illetve készíti elő személyes átvételre a Terméke(ke)t.
  • A megrendelt Terméknek a Vásárló által megadott címre történő szállítása esetén a szállítás kizárólag a Szállító tájékoztatása alapján meghatározott paraméterekkel történik.
  •  A Terméknek a futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy a Szolgáltatónak/Szállítónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a Termék).
  •  Ha a Vásárló az átvétel során sérülést tapasztal a Terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről a futártól/Szállítótól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés a Termék átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét a Szolgáltató/Szállító díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató/Szállító felelősséget nem vállal.
  • A Termék(ek) Vásárlóhoz való leszállításának Szolgáltató által vállalt végső teljesítési határideje a megrendeléstől számított 10 (tíz) munkanap.
  • Abban az esetben, ha a vásárló nem veszi át a csomagot (és nem is jelezte elállási szándékát) akkor a vevő szerződésszegést követ el. A csomag átvételének megtagadása, vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak.
  • Amennyiben a vásárló elmulasztotta átvenni megrendelését, de kéri a csomag újbóli kézbesítését, az ismételt csomagküldés díja a megrendelőt terheli.