Mancs őrjáratos vicces társasjáték, melyben a játékosok a saját színű kutyusaikkal igyekeznek beérni a hegytetőn található bázisra.
Azonban nehezíti a dolgukat, hogy a bábuk alatt bármikor megnyílhat a talaj, és akkor az a bábu már nem játszik abban a körben. A Mancs őrjárat szereplőit ábrázoló kártyák döntik el, hogy egy játékos hányat léphet a saját színű bábujával, azonban azt, hogy melyikkel lépi le ezt, azt már ő döntheti el. Választhat egy olyan kutyust, aki még nem áll az ösvényen, vagy olyat, aki már az út egy mezőjén áll. Amikor egy játékos olyan lapot fordít fel, amin a parancsnoki központ látható, akkor el kell forgatnia a tornyot az óramutató járásának megfelelő irányba. Ekkor némelyik mező alatt megnyílik a föld, és a pont rajta álló kutyus leesik, és kiesik a játékból. Amikor egy játékos a bábujával pont olyan mezőre érkezik, ahol lyuk van, akkor sajnos a bábuja kiesik a játékból. A játékot az nyeri, aki elsőnek felér a toronyhoz az egyik kutyusával. Nagyon aranyos, szép, kedvelt társasjáték a Mancs őrjáratot kedvelő gyerekeknek. Tartalma: