Sam the villain társasjáték CY892

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

A doboz tartalma:

2 kétoldalas játéktábla
eredménytábla
Rendőr figura
Sam (tolvaj) figura
2 bázis
1 homokóra
6 fa dobókocka

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

Memória
Érvelés
Képzelőerő és kreativitás
Együttműködés, irányítás
Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
Optikális-manuális koordináció
Térérzék
Motorikus készségek
Érzelmek
Önbecsülés
Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
Írás-olvasás
Szókincs

8.750 Ft / darab

Állapot: Rendelhető
Gyártó: Reflexshop
Cikkszám: CY892
Egységár: 8.750 Ft / darab
Szállítás: 3 napon belül

A játék célja:

Ebben a játékban az összes játékos rendőrként igyekszik elkapni a tolvajt. Egyszerűen muszáj elkapnotok őt, még mielőtt teljesítené eltervezett akcióit, és minden zsákmányával egy lakatlan szigetre menekülne! Még szerencse, hogy van egy informátorotok, aki tudja, hol fog Sam legközelebb lecsapni! Ha keresztül tudjátok húzni 8 próbálkozását, és megszerzitek a kellő bizonyítékokat, akkor végre rács mögé kerül!

Előkészületek:

4, 5 vagy 6 játékos esetén: minden játékos válasszon egy kockát, a többit hagyjátok a dobozban.

2 vagy 3 játékos esetén: minden játékos válasszon két kockát, a többit pedig hagyjátok a dobozban.

Válasszátok ki, hogy melyik helyszínen szeretnétek játszani, és a játéktábla mellé helyezzétek el az eredménytáblát, a tolvaj és a rendőr figurával együtt, valamint a homokórát.

Játékszabály:

Az a játékos, aki utoljára látott rendőrautót, elindítja az időzítot, majd mindenki dob a kockával. A rablás kezdete: a játékosoknak meg kell találniuk azt a tárgyat, amelyet a kockájuk mutat. Ha egy játékos nem találja a tárgyat, akkor az ujját a játéktáblára kell helyeznie, és a többiek különböző utasításokkal ("jobbra", "balra", "fel", "le") segíthetik őt – de ujjaikkal nem mutathatják a keresett tárgyat. Amennyiben a játékosok megtalálják az összes tárgyat az idő lejárta előtt, az azt jelenti, hogy sikerült megakadályozniuk Sam rablási kísérletét, így a rendőr figura egy mezőt előre léphet. Ha azonban nem sikerül minden tárgyat megtalálni az idő lejárta előtt, akkor a tolvajnak sikerült ellopni valamit, ezért ő léphet előre egy mezőt. Minden kör után a játékosok átadják kockájukat a tőlük jobbra ülőnek.

A játék vége:

Ha a rendőr figura éri el hamarabb az eredménytábla végét, akkor igazán remek nyomozók vagytok, nyertetek! Ha azonban Sam figurája a gyorsabb, sajnos sikerült megszöknie előletek.

A doboz tartalma:

  • 2 kétoldalas játéktábla
  • eredménytábla
  • Rendőr figura
  • Sam (tolvaj) figura
  • 2 bázis
  • 1 homokóra
  • 6 fa dobókocka
  •  

Ajánlott kor: 4+

Játékosok száma: 2-6

Miket fejleszt a játék?

  • Memória
  • Érvelés
  • Képzelőerő és kreativitás
  • Együttműködés, irányítás
  • Szóbeli kifejezőkészség - és kommunikáció
  • Optikális-manuális koordináció
  • Térérzék
  • Motorikus készségek
  • Érzelmek
  • Önbecsülés
  • Problémamegoldás és kreatív gondolkodás
  • Írás-olvasás
  • Szókincs

 

 

Ezt a terméket még nem értékelték. Legyen Ön az első!

Értékelem

Sam the villain társasjáték CY892

Sam the villain társasjáték CY892

8.750 Ft